Chytrý úklid

Automatické naplánování úklidu místnosti na základě jejího většího využití? Kontrola provedení úklidu? Toto jsou časté požadavky související s úklidem kancelářských i jiných prostor. Jejich správné zvládnutí přináší možnou úsporu nákladů, ale i zvýšení komfortu uživatelům těchto prostor. 

Prediktivní a reaktivní úklid šetří náklady

 

Časté scénáře použití

  • Evidence přítomnosti/docházky pracovníků úklidu
  • Kontrola provedení úklidu (změna prostředí)
  • Automatické naplánování úklidu na základě změn prostředí (detekce schůzky na základě zvýšení koncentrace CO2)
  • Plánování úklidového plánu na základě počtu přítomných lidí (vynechání úklidu místnosti pokud do ní během dne nikdo nevstoupil) 
  • Vyžádání úklidu stiskem tlačítka

Nejčastější oblasti použití

  • Chytré budovy
  • Kanceláře a jednací místnosti
  • Výrobní haly
  • Sklady
  • Jídelny a kuchyně
  • WC

Využijte více co už máte!

10 + 13 =

Zavolejte nám

+420 770 314 802

Napište nám

adriana.kubikova@iotor.io

Sledujte nás